Gua Ikan,Kelantan



Ini adalah salah sebuah tempat tarikan di kelantan,Nama tempat ni dipanggil Gua Ikan, Sebab tempat ni femes ngn banyak ikan yang ada lam gua tersebut,Tempat ni juga berhampiran dengan Gunung Stong,kami datang kesini pun dah lewat petang ,Masa on the way balik dari gunung stong kami singgah kesini sekejap.

Memang menarik gak la dngn keunikan gua tersebut.Kami disini xlama hanya sekejap jer,sebab hari dah semakin gelap, lagipun perjalanan kami masih jauh lg.Agak dalam 3 jam nak sampai ke rumah kitaorang.

Dalam gua tersebut ada satu kolam yang banyak ngn ikan,ramai gak yang datang kesini tuk memancing,tapi kami xsempat nak masuk ke dalam gua tambahan plak kami x bawa touchlight,so macam mana kami nak masuk,lam gua gelap silap haribulan x jumpa pintu keluar.

Kami sempat snap gambar kat kawasan luar gua sahaja.Kami memang teringin nak masuk dalam gua tersebut,tp tunggu lau ada masa baru kami datang balik ke sini,diorang kata dalam gua tersebut menarik gak,tapi xley nk cerita la,sebab kami x masuk ke dalam lagi.So apa-apa pun kami memang happy datang kesini.












No comments: