Kenangan semasa di McD Genting Highland

".. ada masa kite perlu menangis agar kita tahu dunia ni bukan hanya untuk ketawa,ada masa kita perlu ketawa agar kita tahu betapa bernilainye setitis air mata..ada masa kita perlu ada seorang teman agar kita tak kesunyian membuatkan kita tidak akan pernah lupa bertapa bernilainya seorang teman..."




hahaha...lau nk knl ni la gadis yang menyerikan mcd aku lu...rindu3,lama da x jumpa ngn diorang.Nth la diorang ni keje lg or x kat sana.Thanks pija n azimah.



Dan ni pulak manager kesayangan aku.K.zawi.Sedey aku dgr khabar,k.zawi da berhenti da kat Mcd..huhu...sib baik la ada gambar dia huhu...insyallah lau ada rezeki aku akn jumpa ngn k.zawi.Aku hope k.zawi happy selalu...Time kitaorng ada crew meeting,so sblm start meeting,so sempat la aku bergambar hahaa...



N ni plak kawan aku yang keja kak sana. Ocha,asrul,Nad.Huhu..ngn diorang pun aku da lama x jumpa...yang selalu jumpa pon ngn asrul jer..



ni plak Nad,Ocha n abg iwan....a.iwan byk tolong kitaorang masa keje kat sana,dia gak manager dan adik pada k.zawi.




hahha...ni plak time aku dapat hadiah,group aku dapat no 2,tu pun jadi la...pada xdapat apa..huhu..yang bag hadiah kat aku tu a.razmin,masa tu dia 1's assistant McD firstworld,n skunk dia da jd store manager kt McD Genting 1....
yang lain tu menyibuk jer nak bergambar..hahahaha..jangan marah yer..kawan2.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

hahaha...ini koleksi2 gambar kenangan aku bersama Asrul,a.iwan,ocha n Nad,semasa di outdoor theme park genting.Time ni aku happy sgt2 kerana dapat habiskan cuti bersama dgn diorang,seharian suntuk kitaorang habiskan masa kat sana,yer la tuk kali akhir sebelum Ocha,Asrul dan Nad pulang ke kampung masing2. Yer la tak tau bila plak dapat kuar sama2 camni lg,masing2 da bawa haluan dioran masing2.

Hari tu hari bahagia kami,kami x lepaskan peluang tuk enjoy sepuas2 nyer.Semua game kami main,sampai ada yang x boleh berjalan kerana pening,macam2 ragam ada pada hari tu.Itu semua xbg masalah bg kami semua yang penting kami semua happy,ini lah dikatakan sahabat,susah senang bersama.

Masa yang kat indoor kami x ambil gambar,kerana da malas,so gambar kat outdoor jer yang kami ada.So aku pun xtau lg nk citer apa,mungkin setakat ni dulu.Jadi lihatla gambar kenangan aku yang ada tersimpan ngn aku.

p/s : Jangan salah faham lak bila tgk gambar aku berdua dgn Nad dan Ocha,kitaorang xder apa2 hubungan just kawan sahaja,yang lain tu gosip semata-mata.

Akhir sekali aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada a.iwan,asrul,ocha dan Nad,kerana sudi luangkan masa tuk habiskan cuti bersama.Kenangan ini akan aku abadikan selamanyer..
Insyallah walauapa jua sekalipun yang berlaku kita tetap sahabat sejati.
















































No comments: