Lega Rasa Nya…

salam kembali….

selama 3 bulan da berlalu alhamdulillah sistem yang aku bangunkan dah menampakan hasil nya.

Siang malam aku bersekang mata mengadap laptop, sehinggakan jadual aku berterabur x tersusun, nth bila masa aku tido, nth bila masa aku makan…macam2 dugaan yang aku hadapi.

walaupun masih banyak lagi yang perlu ditambah dalam sistem aku ini, tp syukurla separuh darinye da dapat dibuat.

Otak ni da cam x betul da..hahaha…hari2 dok tgk coding huhu….kan best kalau aku jadi end user jer…senang sikit…huhu…

Tapi ini dah kira ok la…da la ni first projek aku..aku kadang takut gak..mana la tau kot last minute x jadi….tapi aku yakin pada kebolehan aku sendiri, aku akan lakukan setakat yang mana mampu..

Terima kasih kepada semua yang membantu aku dalam pembangunan sistem ini…insyallah selepas raya ini sistem ini dapat digunakan.

No comments: