Busan…

 

Ntah la kenapa lak malam ni aku x ley nak tido, puas dah aku paksa mata aku tuk lelap tapi still xdapat huhu…da xtahu nak wat apa da.

Habis facebook,myspace,friendster,taged aku layan, tapi still gak busan…bila time sunyi2 camni teringat lak kat member2 aku…huhu…

Planning aku sebenarnya nk ke genting tapi nak wat camana H1N1 punya pasal semua program aku tunda. Xpasal2 aku lak kene quaratin, sedangkan orang lain yang kene,busannye dok umah…nk gak g lepak TC,pagi2 camni best layan angin pantai yang sejuk…

Nak sambubg wat keje malas la plak…dah naik jemu dah asyik mengadap coding jer hari2 huhu…kat opis wat keje,kat umah pun wat keje, time cuti camni pun kene wat keje.

Lumrah kehidupan nak buat camana.Terpaksa la aku lalui semua ini. apa yang boleh aku lakukan sabar aje la.

adiey

No comments: