Tidak Kusedar…

Assalamualaikum kepada anda semua semoga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera dan ceria selalu.

Tanpa aku sedari,hari ini genap la umur aku yang ke24 tahun,begitu cepat masa berlalu,tanpa aku sedari semua in, ini adalah kuasa dari allah swt.

Ya allah sempena ulang tahun aku kali ini,aku  bermohon kepada mu agar lanjutkanlah usia ku supaya aku sempat menebus kembali kesalahan2 aku yang telah kulakukan selama 24 tahun, sehinggakan aku tak terkira semua ini dan aku bermohon kepada mu agar murahkan la rezeki aku dan kuarga ku,dan rakan2 seperjuangan ku.

Aku bersyukur kepada mu kerana memberi peluang kepada aku terus hidup walaupun diuji dengan pelbagai ujian, tapi aku tetap bersyukur kepada mu kerana memberi kesempatan kpd aku untuk meneruskan perjuangan ku.

semoga di tahun yang baru ini aku berharap hidup aku lebih baik dari hari2 yang lain.

aku pun x tahu nak cakap apa lg….

terima kasih kepada member2 yang mengingati tarikh lahir aku…thanks to all

c u again…

No comments: