Continue…

 

assalamualaikum….

aku rasa aku lama da x update blog aku ini. so kesempatan masa yang ada ini aku guna sekejap tuk update blog aku ini.

aku nk mintak maaf la ngn korang semua…kebelakangan ini aku busy, sehingga xder masa tuk aku on9…huhuhu..mesti tertanya2 member aku kat fb,ms kemana aku menghilang…hehehe…aku x hilang aku still ada.

aku pun tak tahu nak cakap apa, otak aku skunk tgh blurrrr…..huh pejam..celik..pejam..celik…dah 12 hari dah kita sambut bulan ramadhan.sekejap jew rasa…syawal plak menunggu ketibaannye…

camana persiapan raya korang??? dah  ready lom??? zaman skunk semua org prepare awal2…sib baik ketupat orng x buat skunk…lau x xder orng nak makan…hehehe…yer la xmoh nanti kelam kabut time2 dekat nak raya, so sediakan payung sebelum hujan. tapi jangan terlebih sudah..cukup je ala kadar..x baik membazir..huhuhu…

aku x tahu lagi nak beraya kat mana tahun ni…tunggu n lihat saja la…so lastly aku nak ucap ribuan terima kasih kepada yang memfollow blog aku ni….

Dikesempatan ini aku mohon ampun dan maaf jika aku terkasar bahasa atau sebagainya…so selamat meneruskan ibadah puasa.. dan selamat memyabut syawal yang akan tiba x lama lagi….

*so sorry because i don’t have any idea to write this entry…

No comments: