Majlis Konvokesyen 2009

DSC03500

Akhirnye penantian aku selama ini dah terjawab,apa yang aku idam2kan selama ni da termakbul.allhamdulillah

ini adalah konvokesyen yang pertama aku di dewan besar yayasan pahang..dan yang kedua berlansung pada 21hb Nov 2009 di UTM skudai johor.

walaupun majlis konvo ni simple, but menghappy kan aku n family aku..Ini la saat2 aku nk jumpa balik ngn member study lu…this macam reunion gak la…dapat bergambar buat kenangan selama2nya.

Terima kasih x terhingga kepada semua lecturer yang hadir hari tu dan menghadiahkan aku bunga,Terima kasih juga kerana mengajar saya dan membentuk saya menjadi seorang insan yang berguna.Jasa mu akan dikenang buat selama2 nya.

Dan juga terima kasih kepada kawan2 yang datang bg sokongan pada hari tersebut.Nantit konvo ke2 aku jemput datang lagi yer.

Insyallah gambar masa kat skudai nanti akan aku post kan.

 

More Picture

No comments: