20.10.2010

hati aku tertanya..adakah betul keputusan aku...
aku sendiri pun keliru apa yang telah aku lakukan...

adakah tarik 20.10.2010 menjadi satu kenyataan bagi diri aku???
aku pening memikirkan...jika benar berlaku...
masalah besar la bagi diri aku...
aku belum bersedia lagi....
bukan perkara ni mainan.....
ni soal kehidupan..

Ikutkan hati memang la gembira...
tapi kalau tengok keadaan sekarang...x berapa nak yakin la....
kalu dah ditakdirkan juga pada tarikh tersebut....
aku terpaksa terma ngn hati terbuka...

aku rasa hidup ini belum puas lagi...
aku belum lagi dapat.apa yang aku cita2kan...'
impian aku belom tercapai lagi....
aku bingong....memikirkan hal ini....

4 comments:

SaiF HaQieM said...

pe yg keliru tx keliru..??btol tx betol ni bro..???mcm berite best je...share la dgn aku...nak jgak tau..(aku ni penyibuk sikit...hahahah)..

Khairiz said...

xder la..20.10 tu kehidupan aku dah berubah...huhu...akan berpindah ke dunia yang baru...

SaiF HaQieM said...

tx fhm..mskud ko apa???

Khairiz said...

cube ko buat faham...tentu ko akan faham...