Kenangan Terindah…

DSC01153

huhu…hari jumaat  25/12/2009 adalah hari palaing bermakna bagi aku kerana aku jumpa ngn kawan2 lama aku, fisrt sekali aku terserempak ngn jaha kat terminal makmur kuantan, n sampai kat kl sentral aku terserempak ngn kawan lama aku gak izwan, semua tu secara kebetulan maklum la da lama x jumpa, n petang tu plak kul 5.30ptg jumpa ngn azam,korie,n firdaus kat shah alam, memang lama giler kitaorang x jumpa, hampir 12 tahun kami lost contact akhirnya dapat jumpa juga, walaupun separuh, kul 7.30ptg lak jumpa ngn uday, n balik putrajaya lepak umah dia, n malam tu plak jumpa ngn lokman baru sampai dari johor…

keesokan hari plak..dalam xde planning pegi la naik genting, memang best la kat sana,lama dah x naik, baru 2 tahun tinggal…huhu banyak da perubahannya….so dapat la kenkawan lama kat sana, kat genting x lama pun just 1 hari je,cam x puas jer, dapat main outdoor jew,indoor x sempat, outdoor pun sempat 5 game je, coz dah lewat nak balik, coz hari isnin kerja….huhu…

memang hari jumaat tu adalah hari paling indah, dengan secara kebetulan dapat jumpa mereka….

seterusnya

No comments: