SELAMAT TINGGAL 2009

Pejam celik-pejam celik dah penhujung tahun da,
sekejap je rasanya,macam x caya pon ada,huhu..
selamat tinggal 2009 dan selamat datang 2010,
banyak kenangan suka dan duka dalam tahun 2009, itu semua adalah kenangan yang akal kekal abadi buat selama-lamanya.

Hari adalah 31 hb 12 2009, semangat rasanya datang kerja, deq kerana akhir tahun,
kalau x memang liat nak bangun huhu..
azam tahun baru ni aku x nak ponteng kerja, x nak buang masa,aku nak tumpu
pada kerjaya aku, dan buat persiapan tuk sambung belajar....
persiapan kahwin lom ready lagi, nanti2 la...kalau boleh aku nak biar la cita2 ku tercapai dulu...

Tahun 2009 juga telah memberi erti kehidupan baru kepada aku,
kerana aku memperolehi kerja yang aku impikan selama ini, akhirya tercapai juga,
insyallah impian tuk tahun baru ini juga akan tercapai, Insyallah...

Sebut tahun baru ni, semua nak baru,azam nak baru,pakaian nak baru
rumah nak baru, kereta nak baru, isteri nak baru(opss, mana ley sorang cukup la) kalau anak baru xpa...huhu

walauapapun aku nak ucap SELAMAT TAHUN BARU 2010 SEMOGA
SEGALA IMPIAN ANDA AKAN TERCAPAI.

No comments: