Benny And Kenny

DSC01435

 

Hari ini genap umur Kenny & Benny 38 hari…

dah semakin aktif aku tengok..berbeza pada hari mula2 aku bawa balik, kenny n benny cam x dapat nak sesuaikan tempat,

hampir satu hari xnak makan puas pujuk, sib malam tu aku bg carrot dia makan,

apa yang aku suka sangat kedua-dua ekor arnab aku ni manja, kalau x belai dia satu hari merajuk cam budak2 huhu…

Tapi cara dia berlari tu yang cute nampak….

DSC01406

Benny & Kenny banyak perbezaan, kalau benny dalam sangakar dia la yang paling aktif, kenny plak pemalu, tapi bila bawa keluar jer dari sangkar terbalik, benny pemalu kanny plak yang aktif….huhu

cam2 ragam, walau apapun aku happy jaga kenny n Benny…

DSC01408

 

kalau nak kenal ini la Kenny….

DSC01416

                                                                  ni plak Benny

No comments: