Assalamualaikum

salam sejahtera kepada anda semua.

Rasanya sudah lama saya abaikan blog saya ni, kesian la plak.so untuk x nak dibiarkan cam tu saya cuba untuk update....

bukan apa xda masa untuk saya update selalu...kalau dulu yer, macam2 entry saya post kan, tapi skunk kureng sikit..

Mesti sesetengah pengikut blog saya tertanya2 kemana saya menghilang, jawapan nya, saya masih lagi ada, masih bernafas lagi, seperti apa yang saya nyatakan di atas td, saya tiada kesempatan untuk luang kan masa saya kat blog ni...

perkembangan saya skunk, xder la sangat, just keje tu je, tu pun tengah usha keje lain lak skunk, rasa cam dah busan dah keje yang saya buat skunk...keje ni memang bagus bagi saya, tapi yang x bagus nya majikan saya, teramat terkedut..huhu..malas nak citer lebih2 faham2 sendiri la yer...

saya ingat nak buat satu penghijarahan dalam hidup saya, selepas ni mungkin saya akan bertapak di KL balik, bg meneruskan hidup saya demi untuk mencapai cita2 saya.

kuantan ni x berapa sesuai untuk saya terus tinggal di sini, cukup la selama 6 tahun saya menetap dikuantan, dan tiba masa untuk saya berhijrah ke tempat lain, begini la nasib anak seorang perantauan..huhu...

saya percaya rezeki ada dimana2..cuma usaha dari diri sendiri yang penting...betul x??
kalau boleh hidup ini saya x nak sia2 kan begitu saja...kerana semakin hari usia saya semakin meningkat....kalau diikutkan dah boleh kawin dah, tapi apa kan daya belum ada jodoh lagi, kata orang tua seru belum sampai lagi..huhu

saya rasa setakat ini dulu la coretan saya tuk kali ini, sebab saya sendiri x tahu nak cerita apa lagi....ketahui la saya merindui anda semua...sokongan dari anda semua amat la saya sanjungi dan hargai....jumpa lagi...bye2 Assalamualaikum....

No comments: