Assalamualaikum

salan sejahtera kpd anda semua....waa...dah lama rupanya aku x update blog aku ni,
maklum la sejak 2 menjak tukar kerja baru ni,jadual aku terlalu padat, xsempat aku nk update blog aku ni,

apa pun aku harap anda semua ok la yer...huhu..

tiada cerita yang menarik yang aku nak kongsikan, tetapi cerita pahit adalah...huhu
biasa la tuh lumrah org bercinta, time happy, happy la, time sedey,sedey la. tapi apa kan daya jodoh x berpanjangan...huhu...mungkin itu bukan jodoh aku lagi kot...hahaha..

wat masa skunk ni aku malas lagi nak pk pasal cintan2 ni,aku nak tumpu pada kerja aku dulu,aku nak dapat apa yang aku kehendaki, cita2 ku belum tercapai lagi...huhu...

insyallah jika ada kelapangan waktu,aku akan update blog aku...banyak citer yang aku nak kongsikan tapi masa tak mengizinkan huhu...

nanti la aku post kan k..

apa2 pun thanks coz sudi layari blog aku...

jumpa lagi di lain hari...

sekian, Assalamualaikum

No comments: