2 Minggu yang berlalu

Hampir 2 minggu aku dah kenal ngn family dan bersama mereka, memang x boleh nk nafikan lagi, memang aku bahagia dan gembira bersama mereka, aku kenal mereka bukan lah diatas sebab Daus tu Artis, tapi aku kenal mereka atas dasar kekeluargaan.

Aku suka tengok cara hidup mereka, satu keluarga yang happy, x pernah berpisah antara 5 beradik, mereka hidup bersama2 walau apa jua keadaan sekali pun. Aku mula rapat ngn family dia bila Mak diaorang datang ke kuala lumpur, hampir setiap malam kami keluar bersama2. Aku dah anggap mereka macam keluarga aku sendiri, Terima Kasih Mak, Kak Sen, Kak ina, Rach, Elin dan Daus kerana terima aku menjadi sebahagian dari keluarga korang.

Dan aku juga nk ucapkan bebanyak terima kasih kat mak n k.sen kerana begitu ambil berat sekali masa aku demam tempoh hari. Walaumacamana sekali pun keluarga aku, aku tetap utamakan..huhu..

Dari mereka juga la aku kenal dengan Kak Cham yang mana aku dah anggap dia sebagai auntie aku sendiri, kerana beliau amat baik bagi aku.

Kalau la malam tu family Daus x datang ke Uptown Danau Kota, mungkin aku xkenal mereka dengan lebih rapat kot. Start malam tu aku kenal mereka sehingga la hari ini aku semakin rapat ngn diorang, kami pergi Nilai 3 bersama2, pergi subang prade, Klcc, karoke Ampang Park, Birthday Sedara Mara Daus, NZ Cafe,The Ship Restaurant, SS15 subang,Barjaya Times Square, Dan banyak lagi tempat yang kami pergi bersama2,Dan aku juga nak ucap ribuan terima kasih kepada kak cham, pak mal n semua yang belanja kami makan kemana saja kami pergi.

Percayalah,saya akan tetap bersama anda semua walau apapun yang terjadi. Kalau nak tengok banyak gambar sila la tengok kat fb saya yer. www.facebook.com/khairiz85. Insyallah saya akan update kan blog ni dari masa ke semasa. semoga berjumpa lagi..terima kasih kerana sudi singgah di Blog saya.

No comments: