ARKIB NEGARA Dalam Kenangan...

Hakikatnya aku masih sayang lagi ARKIB NEGARA, aku masih lagi teringat kenangan2 aku di sana, tapi nak wat camana, aku terpaksa undur diri di atas sebab-sebab tertentu.

Sepanjang aku kat sana,aku kenal 8 orang insan yang baik dan aku anggap dah macam kawan aku sendiri, iaitu kak nor, kak ina, zarith, mira, akim, fairuz, che din dan Nasrul. Aku rindu sama korang semua. Insyaallah aku sentiasa merindui korang semua. Sorry sebab aku menghilang meninggalkan tanda tanya kepada korang semua, aku percaya korang semua memahami situasi aku skunk macamana.

Kepada kak ina, terima kasih kerana banyak bagi semangat kepada saya, saya akan sentiasa mengikuti perkembangan anak akak, saya harap agar akak tabah dan sabar menghadapi sebarang ujian dari Allah k. Saya percaya kak ina seorang yang tabah dan seorang perempuan yang kuat, yang tidak pernah berputus asa. Kerana Nabila adalah anugerah dari Allah yang teristimewa untuk akak.

Dan Kepada yang lain, aku nak ucap thanks a lot k for everything..semoga berjumpa lagi...huhu =(


ARKIB pergi Selayang Yang Menjelma,

Arkib Negara sudah tidak aku peggang lagi, kini aku bertukar ke Majlis Daerah Selayang Dan Majlis Daerah sabak bernam pula. Aku harap 2 tempat yang akan aku jaga ini tiada menimbulkan sebarang masalah lagi.

Ini la dinamanya kerja, terpaksa mengikut perintah. Pada mulanya aku nak resign dari company ni, my boss pujuk x kasi berhenti, n diorang nak hantar aku ke cawangan kuantan pahang, tapi aku tidak berminat untuk balik ke kuantan lagi, kerana terlampau banyak kenangan manis dan pahit aku selama aku dok di kuantan.

Dan di atas budi bicara dari my boss, so aku dapat la jaga site area kl. Alhamdulillah...dan aku akan mempertingkat kan lagi mutu kerja aku insyaallah..

Ok la, aku pun x tau nak cerita apa lagi,ketandusan idea..hehe...

No comments: