Dunia Sekarang...

huhu...bila kebusanan melanda ini lah keje nya..

aku pun x tahu nak citer apa?? ketandusan idea betul

yer la bukan otak mengarang haha...

hari ni aku x de keje tu yang busan tu, tgk fb pun dah jemu

x tau nak wat apa lagi...

nak zzZZZ pun x boleh time keje, nk ngular lagi la x boleh.

tu la kan, bila ada keje banyak,merungut, bila keje xde pun merungut gak

apa kes, apa yang betul pun x tau daa..

hari ini aku ingat nak balik awal...sebab nk ke aeport

antar orang balik serawak....

dah la dengan x cukup tidonya, bantai p melepak kat Uptown sampai kul 5pg.

sambil melayan shisha...sekali sekala boleh la...

tido x sampai 2 jam dah bangun,siap2 pegi keje..

bila sampai opis xde keje nak buat....

kalau tau aku terus tido je tadi...hahaha...

aku kan pekerja contoh, tapi bukan contoh baik la...

Malam ni x tau plak nak lepak kat mana n x tau plak sampai kul bape plak...

aku follow je member2 aku..dok umah busan x tau nak wat apa..

ini la dikatakan kehidupan seorang yang bujang...

tapi nak kawin pun jodoh belum ada lagi huhu...

bila n fikir2kan balik, muda lagi lau nak kawin pun...

ini lah rutin harian aku, balik keje lepak...

n balik umah tido, bangun tido pegi kerja...

x de keje main facebook..chating..balas comment...baguskan???

jangan contohi la aku...huhu...

ok la..aku pun x tau apa yang dah aku merapu ni...

ni layan mata mengatuk jew...

ok la...jumpa lagi..bye...

No comments: