Terasa Amat Busan....

Dah 3 hari masuk opis dok mengadap facebook je...dah x tau nak wat apa..nak wat keje, keje xde, start 2 hb 7 nanti baru ada keje...

Tu la kan bila dapat keje merungut banyak keje, tapi bila xde keje busan lak...ntah la labu....

aarrghhhh tidak apa aku nak buat.....

komen kat fb pun malas dah nk di layan nya...banyak yang merapu...n ada gak yang menyakit hati... tu la ragam manusia ni macam2.....ada yang nak kene sepak pun ada...hahahaha...(gurau je)...

nak sentap pun xde motif hahaha....x best asyik marah2 je...lg best happy2 je....jiwa pun tenang...

tapi jiwa x selalu tenang...kerana ada je makhluk2 yang menggangu hahaha...siapakah makhluk tu...???

tolong la aku, apa yang harus aku lakukan skunk....mau tido aje....sib baik hari ini aku balik keje kul 7 ptg..boleh tido puas2..hehehe

k la aku dah merapu meraban dah ni...jumpa lain waktu k...bye2...

No comments: