Terima Kasih....

Terima kasih kerana kau sudi muncul dalam hidup aku...

sekian lama aku mencari, akhirnya ku temui jua...

Kau datang dengan satu senyuman yang menawan yang memikat hati aku..

aku terpegun melihat iras wajahmu dan senyuman mu telah memikat hati ku..

Dulu aku ingat, kau bukan milikku, masa tu aku fikir aku bertepuk sebelah tangan..

Tapi tidak, ko juga sama seperti aku, baru aku tahu aku x bertepuk sebelah tangan..

Kehadiran kau telah membuat kehidupan aku berubah, kau telah memberi sinar baru dalam hidup aku..

Terima kasih sekali lagi aku ucapkan pada mu yang sudi menerima aku sebagai teman hidup mu,

InsyaAllah akan ku jaga hubungan kita hingga ke akhir hayat.

Sudah cukup aku menderita selama ini, dan skunk aku ingin perbaiki semula kesilapan aku yang lalu..

Yang lepas biar ia pergi..jangan dikenang2 lagi, kesilapan yang lepas telah mengajar aku erti kehidupan yang sebenarnya,

Tak mungkin aku ulangi kesilapan yang sama...InsyaAllah aku ubah sikap ku, demi untuk mu.

Walaupun pertemuan kita singkat pada mulanya, tapi ia telah meninggalkan kesan yang mendalam pada diri ku.

Ini kali pertama dalam hidup aku yang boleh menerima kehadiran mu dengan sekali pandang sahaja, baru sebulan kita kenal, tapi bagi aku dah bertahun2 aku kenal diri mu.

cuma satu ku pinta dari mu, peggang la pada janji2 mu itu, aku x mau janji kosong dari mu, kerana sudah perit tuk aku hadapi semua ini...

Percayalah..jika jodoh kita, pasti akan berkekalan hingga akhir waktu...

Tiada org lain selain ko dalam hidup aku sekarang ini, itu sahaja yang aku ingin kau tahu...


*entry berbentuk jiwang haha...pada yang ingin baca..baca la..aku wat blog ini adalah tuk cerita tentang diri aku je..pada yang x suka xpa..aku xpaksa...

No comments: