Terlalu Pantas Masa Berlalu

Pejam celik..pejam celik..dah nak habis dah bulan June..

cepat masa berlalu....x sabar rasa nak tunggu kedatangan bulan Julai..

kerana bulan Julai adalah bulan yang membuat aku bahagia..huhu

Dan bulan julai juga la, bulan sejarah dalam hidup ku, yang mana sejarah itu

tak dapat nak dilupakan....huhu

Sempena masuk bulan Julai ini, aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih

kepada 2 orang sahabat aku iatu Saif Haqiem Dan Herman, kerana banyak membantu aku

memberi semangat kepada aku,ketika aku mengalami masalah suatu ketika dahulu.

jasa korang tidak pernah aku lupakan....

Bila agak nya kita boleh jumpa erk?? kita hanya kawan melalui alam maya sahaja...

InsyaAllah jika ada rezeki kita akan bertemu jua...

Huhu....

Setahun peristiwa itu berlalu, so far ok la sehingga ke hari ini, keadaan aku pun semakin pulih

seperti biasa....

aku dah mula hidup baru sekarang, segala yang lepas biar la ia pergi jauh dari hidup aku

walaupun sukar untuk aku lupakan, tetapi aku terpaksa....huhu...


apa pun tunggu entry aku bulan 7 nanti k...

1 comment:

SaiF HaQieM said...
This comment has been removed by the author.