Apa La Nasib

Assalamualaikum…kepada anda semua..

semoga berada dalam keadaan sihat walfiat.

Entry kali ini sama gak,aku sendiri x tau nak citer pasal apa,

Ok la..walau apa pun aku nak gak bercerita…

Lumrah kehidupan kita x boleh nak lari dari ujian dari Allah swt.

nak x nak,kita harus tempuhi…sama la apa yang jadi pada aku,

mungkin ni semua silap aku kot, sebab aku dah buat banyak silap terhadapNya.

Aku akui, aku telah jauh dariNya, hinggakan aku dah lupa pada SuruhanNya…

apa nak jadi pun aku x tahu, kita semua manusia biasa, yang x pernah terlepas

dari melakukan kesilapan.

Aku rasa, aku telah mensia-siakan hidup aku sendiri, hidup yang kosong, xda apa2

selama ni aku hanya seronok dengan dunia jer, tanpa aku memikirkan akhirat kelak…

aku rasa apa yang aku nak buat,aku buat je, tanpa aku memikirkan apa sebab nya…

ini la padahnya, kerana aku dah lupa pada Nya, Alhamdulillah masih awal lagi Dia

sedarkan aku, masih lagi Dia bagi peluang pada aku untuk bertaubat.

2 comments:

intan syahierah said...

salam..
great post..
setiap dugaan ada hikmahnye..
sabar yew..
dekat kn diri dgn allah swt yew..

Khairiz said...

thanks Intan...InsyaAllah.