Penatnya..

Arrgghhh...penatnya badan ni..dah berapa hari dah x cukup tido...

xtau kenapa...

sambung entry yang pagi tadi, memang ternyata jawapanya aku undur diri,

besok adalah hari last aku berada disyarikat ini, mungkin rezeki aku bukan

berada di sini, dan mungkin Dia inginkan aku cuba kerja tempat lain..

walauapapun, aku terima dengan redha..dan mungkin ini juga adalah kesilapan

dari aku sendiri...

So tamat la sudah sejarah aku di Skali, hanya 4 bulan sahaja aku berada di sini.

Walauapapun, kenangan yang terindah akan aku kenang wat selama2nya,

so lepas ni boleh la aku rehat secukupnya sebelum dapat keje baru....

ok la..mata dah nak lelap dah ni...semoga kita jumpa lagi..

thanks sudi luang masa baca entry aku, yang x seberapa ini....

3 comments:

SaiF HaQieM said...

bro..if u hv a prob, u cn share with me..u knw it rite..???

d_tieah said...

Xpela.. rezeki ade d mn2..
Janji halal kn..
Gd luck n try ur bez..

Khairiz said...

Saif : yup..nanti aku citer k...

d_tieah : betul..rezeki ada di mana2.nyway thanks yea..