MeLoDi RaYa




Hari Jumaat lepas(20hb ogos 2010) Melodi telah mengada kan program Melodi Raya di PWTC,
agak begitu ramai la artis lama dan artis yang hadir untuk menjayakan Program tersebut.


Buat kali ini aku x terlepas peluang untuk menghadiri Program ni, aku datang dengan Daus and Boy, memang happening giler, coz dapat jumpa semua artis yang aku minat..hehehe.

Ramai yang tertanya2 macam mana aku boleh terlibat sama dalam program ini, aku pun x tau nak jawab camana,   
dulu aku selalu tengok diorang dalam TV jew, tapi kali ni aku dapat jumpa depan mata aku sendiri,
dan pada kali ini, aku dah x rasa apa2 da, coz selalu kot lepak ngn artis ni,
aku dah rasa mereka cam kawan, bukan cam artis, sebab mereka pun manusia biasa gak, 
cuma karier jer yang berbeza huhu....

Antara persembahan yang terbest la..adalah nyanyian dari nicole, sudah lama aku x dengar
lagu "ini la nasib ku" memang best la...dan nyanyian dari dato siti nurhaliza,

suasana dewan yang terlalu padat ngn tetamu, membuat kan aku rimas, so aku
x lama dok sana, sampai kul 9.30 mlm je kami gerak lepak di cheras lak
makan nasi ayam penyek...balas dendam berbuka puasa, coz kami makan sikit je..maklum la
tempat org ramai so nak ambil makanan pun kene quee panjang, so kami
makan apa yang sempat kami ambil aje la hehehe..

Malam tu aku ngn boy lepak ngn dak2 af8 Daus,Shah,Ema,Nad dan Aliff, sampai le ke pagi..huhu
btw thanks to u all...

ini adalah antara koleksi-koleksi aku semasa di majlis Melodi Raya Jumaat Lepas...























2 comments:

Afzainizam said...

.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•.
----==--Kami Mengucapkan---==----
Selamat Hari Kemerdekaan ke 53
'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•'
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com


Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...

Ni dah raya keeee.... lagi seminggu lebih lagi lah raya.... cepatnya raya

Khairiz said...

wassalam..yup kita sama2 jadi sahabat dalam blog ini...

yup ini masa melodi raya..biasa la diorang wat awal..t kan x pat beraya lak nanti