MyBirthDay



Tanggal 19 hb ogos 2010 genap la umur aku 25 tahun, selama 25 tahun aku hidup di negara yang bebas penjajah, negara yang aman sentosa. Aku berharap agar sempena tahun baru aku ini, aku dapat menanam azam untuk terus kan perjuangan aku, selagi nyawa masih dikandung badan, aku bersyukur sangat, kerana sambutan hari lahir aku jatuh pada bulan Ramadhan Al-Mubarak bulan yang Mulia disisi Allah, aku berharap agar apa yang aku lakukan selama ini diberkati dan di redhai oleh Allah swt.



Tahun ini aku x de la wat celabrate sangat, just a simple je, lg pun bulan puasa ni x elok la kan..huhu.kira buat santai je, aku buat kat I-City shah alam bersama Daus Af8, kak sen (kak Daus), Rach (abg daus), azura, ryzal dan leha. Tapi malam tu aku syukur sangat pada Allah swt kerana di limpahi hujan rahmat, walaupun dalam keadaan hujan, kami tetap bergambar gak...bila lg kan nak mandi hujan...rindu pada zaman kanak2 lak..



Di kesempatan ini juga aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih yang x terhingga kepada sahabat handai dan rakan2 di facebook yang hampir 500 org wish my birthday..semoga doa anda semua termakbul, insyaAllah, dan juga terima kasih juga kepada family daus yang sudi celabrate birthday aku. n thanks to kak send kerana bagi aku gift....aku ingat dah tua2 ni xda org nak bg hadiag, upaya ada lagi...



Akhir sekali aku harap ulang tahun aku kali ini, memberi lebih makna pada diri aku, dan membuat yang terbaik dari sebelum ini..sekali lagi aku nak ucap jutaan terima kasih kepada anda semua, aku juga turut doakan korang agar dimurahkan rezeki dan di panjang kan umur...








Jumpa aku di facebook (Khai Firdaus)










No comments: