SESI DAUS BERTEMU PEMINAT

Hampir sebulan kami merancang untuk membuat event  Daus bertemu peminatnya, akhirnya Alhamdulillah, semua nya berjalan dengan lancer. Pada mula nya event  tersebut berlangsung pada 30hb Julai 2010, tetapi  last minute tunda , di sebabkan daus terpaksa terbang ke Sabah pada 30hb tu untuk membuat show di Sabah bersama Adira.
Pada hari sabtu 31hb Julai 2010 di Restoran Jaam-E-Jam Bukit Bintang, Kuala Lumpur   SESI DAUS BERTEMU PEMINAT berlangsung. Ramai juga peminat setia daus yang hadir pada malam tersebut dan yang membuat kami terkejut, ada peminat Daus dari Sarawak datang ke KL semata2 untuk hadir ke event  Daus. Memang fanatic gila la diorang ni.
Event ini dianjur oleh Kelab Peminat Daus Sendiri dan di taja penuh oleh Little Tree Trading. Dan kami berlima serta keluarga Daus hanya menjalankan tugas bagi memastikan event ini berjalan dengan lancar. Admin yang dimaksudkan adalah saya, azura, ewan , rach dan ryzal.
Terima kasih kepada En.Fazli, pengurus besar little tree trading kerana telah menganjurkan event  Daus kali ini, dan Tetamu terhormat Dato’ Abdul Halim dan keluarga, tak lupa juga kepada En.Ali dan En.Safri kerana menyediakan tempat yang selesa dan makanan iran yang sedap sekali...
Dan pada pihak media seperti Utopia,Sinar Harian, Majalah Hai, Majalah Yezz!, Majalah Klik,Media Hiburan Dan Majalah Bintang Kecil, terima kasih kerana sudi membuat liputan event daus pada malam tersebut.
Ini adalah event pertama yang aku n de geng lakukan, becoz sebelum ini aku hanya handle event reunion jer hehe.Nth kali ni camana aku ley terlibat ngn artis.Hehe..btw Daus n de family pun dah jadi cam family aku sendiri dah..so  x kesah la....untill now aku x anggap daus tu artis, becoz aku sentiasa ngn dia kot??? Hehe.
Event ke2 kami adalah rumah terbuka Daus raya nanti, yang akan dilaksanakan di kuching Sarawak, lagi sekali la kami ber5 terbang ke Sarawak....sambil2 melancong katakan hahaha....sejak 2 mejak ni kami busy je, masa tuk rehat pun xda, tapi semua ni kami lakukan ngn ikhlas, n kami enjoy hehehe...
Setakat ini dulu cerita event daus ni, jom saksikan gambar event pada malam tu :























No comments: