Aku Sedih :(



Aku x tahu kenapa dan mengapa???
Hati aku runsing, gelisah dan macam2 yang aku fikir dalam otak aku...
Tahun ni mood raya aku xde sangat...ntah kenapa, x rasa pun nak raya, cuama 
aku rindukan mak,abah,adik beradik dan anak2 buah kat kampung tu jer..
hari tu aku balik, xdapat nak jumpa semua, yang dapat jumpa pun sekejap je..

Hari ini, aku keseorangan di rumah, sorang2 buka puasa, sambil termenung melihat dinding, 
dan mendengar lagu2 raya...time makan tetibe je teringat masa makan 
bersama ngn family...x tahu la kenapa hati aku ni terlalu 
merindui mereka???

Jap lagi dah nak sahur, tapi makanan xde nak makan, kedai makan plak
jauh dari rumah, sahur ngn air masak aje la hari ini..
aku teringat detik2 indah sebelum ni
aku berbuka ramai2, sahur ramai2, tapi kali ni
aku sesorang je....apa la nasib..huhu

Lagi seminggu lagi masa untuk aku pulang ke kampung,
macam dah x sabar dah, rasa mau je pulang besok, mood kerja pun dah xda...

Time2 camni la, nak imbas balik kenangan masa silam, memang best
sangat, tapi sekarang dah x macm dulu dah, 
skrang banyak dah berubah, rindu ingin kembali pada zaman dulu2 kala...

Hari ini aku terasa sedih, kerana teringat kat sidia, yang berada 
jauh, tapi dekat di hati, tapi bila agaknya, aku boleh jumpa ngn dia..sejak kebelakangan ni
dia dah jarang call aku, messege aku...kenapa??
kenapa dia mendiam kan diri?? aku call pun x jawab, aku msg pun dia x reply??
apa salah aku pada dia??

Jika diri ini dah x diperlukan lagi....
just tell me the truth k...

Mood : Sad :(

2 comments:

SaiFF HaQieM said...

bro..if u wnt share anything with me..juz msg k..jgn sedih2 k..

Khairiz said...

saif..thanks for pay attention to me...it's ok lol..nothing..huhu