Teman Sejati








Hargai la persahabatan kita untuk selama-lamanya.
jangan sia2 peluang yang ada, kerana sahabat sejati sukar untuk di cari.

Video ini aku buat khas untuk kami ber5, pertemuan kali pertama, yang telah membuat kan kami semua rapat dan menjadi kawan baik sampai hari ini..

sebelum ini kemana saja kami pergi, mesti berlima, kami seperti adik beradik, susah senang kami hadapi sama-sama, tetapi kini, masing2 sibuk dengan tugasan masing, kalau keluar pun x kan cukup 5 orang, pasti ada yang x dapat join sekali.

Tujuan aku buat video ini adalah untuk membuat kenangan yang manis dalam hidup kami sampai bila-bila, kami berjanji, walau apa jua yang berlaku, kami tetap bersama buat selama-lamanya..

Terima kasih yang tk terhingga kepada Rachmady, Azura, Mista Ewan dan Ryzal kerana sudi menerim kehadiran aku dalam kehidupan korang semua. Jasa korang semua x dapat aku nak balas, apa yang aku boleh cakap disini, aku bahagia bersama korang, sepanjang aku bersama korang, tiada istilah sedih dalam hidup aku, aku sentiasa ceria...dan aku harap kita keakal seperti ini sampai bila-bila.


Kepada anda semua, sama la jaga la kawan baik anda selagi masih ada, jangn bermusuh sesama sendiri, jaga la persahabatan korang dengan baik, x rugi sedikit pun korang saling faham memahami...

ini sahaja yang aku nk sampaikan buat kali ini...

Yang indah itu pertemuan

Yang manis itu kemsesraan

Yang pahit itu perpisahan

Yang tinggal hanyalah kenangan






No comments: