BAHAGIA DAN SEDIH



Kadang2 hidup kita ni happy sangat, tapi kadang2 happy tu akan bertukar kepada sedih. Ini lah dikatakan lumrah hidup.

Alhamdulillah...kebelakangan ini hidup aku happy, walaupun di sebaliknya tidak, tetapi aku menghiburkan diri aku sendiri, supaya aku boleh lupakan seketika masalah aku.

Apa yang aku happy?
 aku happy coz, badan aku skunk dah pun berisi, lama giler aku tunggu nk naik badan, tapi lastly tahun ni aku dpt.kalau nak bandingkan sebelum ni, berat aku hanya 49Kg shj. tetapi skunk berat aku 62Kg. Jauh beza kan?

Apa yang aku sedih?


aq sedih coz untill now aq blom lagi dapat kerja, aku dah mula bosan dah dok kat umah aje. rutin harian aku makan, tido, bangun, makan n tido lagi..huhu dan aq sedih bila aku dapat tahu family aku dalam kesusahan. Apa yang boleh aku buat, selain berusaha dan tawakal kepada Allah swt. Ini semua Ujian dari Nya.

Apa yang aku happy?
aq happy bila aku dapat peggang dan main dengan binatang kesayangan aku, iaitu Albino 
dan ular sawa batik. aq kalau dapat peggang Albino ngn Batik, comfirm aq x peduli yang lain dah
heheeh...aku minat giler kot. Nak pelihara balik malas la pulak, bila memikirkan modal yang besar
kalau dulu yer la, blh la aku bela, tapi skunk da x pat da..aku rindu sangat kat "Boboy" aku nth camana skunk, masih hidup lagi or x??

ni gambar masa aq kat gntg tempoh hari...hehehe


3 comments:

AdiE said...

fuh..nasib dh tukar templet...kalo x, same la layout blog kite ye encik khai..

latest entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/11/again.html

Wan Zulqhairi said...

aku smpai sekarang tak berani lagi nak pegang ular...

Khairiz said...

adiey : ye kw..hehehe

wan : ok, xpa sekali skala kene la cuba