Muzik-Muzik 25 Semi Final

kAssalamualaikum dan salam sejahtera kepada anda semua.Entry kali ini aku nk cerita tentang Muzik-Muzik yang ke 25 Separuh Akhir.

Malam tadi aku berkesempatan untuk hadir ke Seri Pentas 2, Plaza Alam Sentral, Shah Alam, untuk menyaksikan Muzik2...aku hadir untuk support Adira n Stacy jew..hehe

Selalunya aku malas nak pergi, tapi smlm aku bosan x tau nak wat apa so aku pergi je la, aku pergi ngn kawan baik aku Rach

Persembahan pembukaan dari Mirwana memang best la, lama dah aku x dengar lagu dari kumpulan nirwana nih...



Sorry x banyak sangat gambar, coz aku datang sana tuk tgk diorang perform, so x banyak la gambar aku ambil, ulasan aku tentang persembahan hari ni, aku nampak Black banyak dah perubahan pada suara, aku dgr tadi macm best lak dgr suara dia, Adira plak, macam biasa la, tuan je kecik tapi suara besar.,Stacy lak cam biasa la...no coment..huhu dan yang lain semua pun ok la..

Apapun tahniah kepada top 6 kali ini yang terdiri daripada Adira,Black,Stacy,Black&MUH, Ana Rafali dan Aizat...

Masa nak balik aku sempat la bergambar ngn Rahmat Mega, dah lama dah aku nk jumpa ngn dia, aku minat semua lagu2 dari Kumpulan Mega ni.Malam ni rezeki aku untuk berjumpa..aku memang minat lagu dia "Bayangan Gurauan"


dan aku juga nak ucap terima kasih kat wan n kawan, coz sudi lepak ngn kitaorang malam tadi. Ok la, setakat ni je aku rasa, insyaAllah minggu depan kalau xda kerja aku akan kesana lagi, lau x final je la aku pergi nanti..hehehe

Macam biasa kalau ada salah ejaan atau sebagainya..aku mohon ampun dan maaf k..apa pun thanks a lot coz sudi view blog aku ini...

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL ADHA...

Lastly layan video "Bayangan Gurauan " dari Rahmat Mega




1 comment:

Mohd Khairi Khadzir said...

eh wktu ni saya ada skali.. tp dkt ngan pentas belah tepi ..hehe ..ramai sgt org kn! knpe dpt tngkp gmbo ngan rahmat mega..jeles2!!! .. huhu