Ice Skating

Gambar blur2 sikit..hehe

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca sekalian. Dah beberapa hari dah aku x update blog ini kan. Ok la entry aku kali ini nak bercerita tentang Ice Skating.

Semalam, hari khamis aku,daus dan rach pergi ke Sunway Pyramid. Kami busan x tau nak wat apa, so kami tengok orang main ice skating best jew, so apa lagi, kamu pun main la, kami main x lama, dalam 3 jam juga la.

Hehe..al maklum la dah lama x main ice skating, so rasa macam baru nak belajar balik la main benda alah ni..hehe..dengan 3 kali aku terletang atas ice tu, baru la aku blh biasakan diri aku balik, memang enjoy la sekejap, rasa masalah pun kurang sikit la, main ice skating ni juga sebenarnya sukan juga, yang blh mengeluarkan peluh, bukan setakat p main gym je, nak2 plak aku ni malas nak senaman...

Zaman dulu mana ada semua ni, gym pun xda, org dulu senaman dulu dengan cara bertani, atau pun jogging, atau pun main bola sepak jew. Tapi sekarang dah lain, dah moderm dah...hehe...

Ice skating ni pun aku jarang sangat main, bila time teringin nak main baru aku main, tapi semalam badan aku macam mandi la, peluh x henti2, org kata ice ni sejuk, napa lak aku rasa panas?? memang la sejuk, tapi bila dah guna tenaga ni, so lemak dalam badan terbakar tu yang jadi panas hehe..

X sangka la plak, masa aku main ice skating semalam, boleh lak jumpa kawan lama aku yang agak lama la juga x jumpa, pada first memang aku malas nak tegur takut salah org, tapi 2 3 kali tgk aku rasa comfirm, baru la aku tegur. Rupa2nya betul dia...ada hikmah gak semalam kenapa aku nak main ice skating.

Tapi bila dah balik umah, faham2 la semua rasa sakit kaki n badan, nak2 plak buku lali luka la plak kena kasut, tapi tu kecil jew, janji aku dapat kuarkan peluh....hehe aku bukan pandai sangat pun main..sekadar mencuba ok la kan..mungkin korang semua dah pandai main kan???

K la setakat ini sahaja yang aku nk berceloteh hari ini...tapi betul aku rasa hari ni aku bebas jap dari masalah, mungkin dgn cara ini kot blh buat aku hilangkan steress, ye la x elok juga kan steress ini kan...k la...t jumpa lagi di entry yang akan datang. Terima kasih kerana sudi baca entry aku ini.

4 comments:

boyoteen said...

lama x men eskating

Khairiz said...

tu la kan, sekali sekala blh la hehe

he-za-me said...

iceskating..sunway jela..bez2..

Khairiz said...

hezame : yup..kat situ je la