Kepenatan + Demam!!!!!!!

Assalamualaikum.

Semoga anda semua sihat walfiat.

Terima kasih yang mana baru join blog aku, dan kepada yg selalu mengikuti blog aku ini, thanks sangat2 k.

Lama ke blog aku x update? aku rasa x kot, biasa la sejak 2 menjak ni aku xda masa nk update blog aku, if aku sempat baru la aku update.

Ok la, aku sebenarnya baru je balik dari bercuti ke melaka, 3 hari 2 malam aku kat sana,
biasa la dok dlm hutan line x berapa nak ada tuk aku on9.

Entry pasal percutian aku akan aku update kan tuk korang x lama lagi, wat masa skunk x sempat lagi, hehe

Percutian aku kali ini blh di kira kan ok la, coz penginapan tu yang x berapa best bagi aku la, tambah2 lak, kat sana x ramai sangat yg dtg bercuti, hanya kami sebuah rumah je yg
dok kat tengah2 hutan tu, so bila dah dalam hutan ni banyak story la...hehehe

Tapi kesihatan aku yg x mengizinkan tuk aku enjoy, hari ke 2 aku kat sana Demam la plak, yg x tahan selsema n batuk, sampai la ke hari ni, skunk ni dah sampai umah kat kl la.

apa pun thanks la kat D'Paradise kerana menaja kami menginap di sana, insyaAllah 
lain kali kami x akan ke sana lagi.

ok la, setakat ini dulu yer, nanti entry latest aku akan update x lama lagi.

andai ada salah silap or penggunaan ayat yg x sesuai aku mohon maaf k, dan jika umur aku panjang kita akan bertemu kembali, kitakan tahu, ajal maut ni semua di tangan Allah, Jika dia datang menjemput awal aku tuk pulang, harap korang maafkan segala salah dn silap aku k.

1 comment:

Fakhrur Razi berkata said...

woahhh kau bercuti ktner nih?
tinggal kt dalam hutan plak owh o.O
nnti dh update habaq lah eh ;D
ak sndri xde bercuti T.T
dpt baca entry pecutian dh ckup lah
huahua