Pagi Yang Sepi

Entah kenapa pagi ni aku terasa amat sepi sangat..macam-macam  yang dok main dalam pemikiran aku ini, kalau orang lain masa ni tengah syok layan tido, tapi masih juga x tido, tapi bukan malam ni sahaja, dah hampir 3 bulan aku x dapat tido malam. dah cuba untuk tido malam tapi still x boleh..huhu...

Sekarang ni banyak sangat masalah yang berlaku di sekeliling aku, masalah apa pun aku x tahu, terlampau banyak sangat, x tau nk selesai yang mana satu.

Dek kerana kepala otak ni dah bercelaru, that y aku ambil keputusan balik kg tenangkan fikiran, bukan nak lari masalah, cuma nak rest jap minda ni. Bila kepala otak berserabut, kita x boleh fikir dgn betul, tu kena bg otak ni rehat jap....

Aku x tahu kenapa ada sesetengah pihak, yang selalu menceritakan hal-hal aku, senang kata jaga tepi kain la, yang aku hairan adakah aku buat salah?? nak kata aku ni artis, x juga, orang biasa jew, tapi ada je yg citer bukan2 pasal aku, aku sendiri pun x faham, tapi aku x kesah sangat apa yang diorang nak kata pasal aku. aku cool jew, terpulang la pada diorang selagi mulut diorang boleh bercakap.

Bak kata orang, biasalah lumrah kehidupan, mungkin ini trend kot, suka cakap bukan2 pasal orang...

Ok la, tinggal dulu topik yg bodoh boleh dikatakan ini.....

Sepatutnya hari ini aku pulang ke KL, tapi tunda sehari, aku mungkin balik besok petang. Dek kerana nk jumpa abang long n adik yg pulang dari kedah, da lama da x jumpa diorang, so apa lg ambil peluang la, walaumacamana pun family diutamakan.

Tapi percutian aku kali ini x pergi mana2 just dok umah je la, al-maklumla hujan dari pagi sampai ke malam x henti2, x blh nak kata apa la hujan rahmat...huhu sib baik x banjir jew. Tapi ok juga bila hujan ni, dapat la aku spent time ngn family aku lama-lama, ya la, bukan aku selalu balik kg, jarang2 tu pun tgk atas cuti.

Apa yang aku harapkan bila aku balik semula semua masalah akan selesai, aku x mau masalah ni berpanjangan. aku nak awal tahun aku mula hidup baru dengan azam yg baru, InsyaAllah, bak kata orang tutup buku lama n buka buku baru.

ok la, apa yang aku merepet ni pun aku x tau, sekadar disini dahulu k,,,,,,insyaAllah kita akan jumpa lagi.

3 comments:

mie said...

mulakan azam baru..
selmat tahun baru

sekamar rindu said...

salam..

kita pasa suatu ketika akan ada datang perasaan mcm tu...

mungkin sedng merindui seseorang kot..

**follow ur blog..**69

nur aisya humaira said...

salam..hepy new year..
always think positive dear...:)