Kampung halaman

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera…

Sekarang aku dah berada dikampung halaman….Alhamdulillah aku selamat mendarat di lapangan terbang Sultan Ismail tepat pukul 2.30 ptg tadi, walaupun agak membahaya landed tadi, tapi semua keadaan terkawal.

Seminggu aku bercuti ke kampung, aku harap aku dapat luangkan masa sepenuhnya dengan family aku..dan dapat rehat secukupnya, aku tinggal sekejap kota yg begitu sibuk…untuk aku hilangkan segala tension n masalah.

Aku harap 6 hari aku berada di kampung halaman yang tercinta ini cukup bagi ku, ya la bukan selalu pn dapat balik kg..huhu

ok la…ini sahaja yang aku nk bgtau, insyaAllah nanti aku teruskan lg penulisan aku k, selamat membaca dan terima kasih kepada blogger2 semua, kerana sudi view my blog jangan lupa tinggalkan komen dan follow blog aku k…

Sebelum itu, aku mohon maaf jika ada tersalah kata atau terkasar bahasa, biasa la kita manusia x pernah terlepas melakukan kesilapan.

2 comments:

Intan Maizura Ibrahim said...

bro..remember me?
make a visit http://intanmaizura.blogspot.com

Khairiz said...

hehehe...i always remember u..hehe