Sorry!!!

 

Assalamualaikum dan Salam sejahtera kepada blogger sekalian, terlebih dahulu sy ingin mohon maaf banyak2, sebab lama x update my blog.huhu

Bukan di sebabkan bz, actually lately rasa malas nk berblog atas sebab faktor2 terntu yg membuatkan saya malas nk update hehe…

Tapi hari ini, sy lapangkan masa sekejap untuk update blog ni, bkn apa, lau da lama x update terasa rindu plak..hehehe

Bukan ketandusan idea, idea banyak yg nk dikongsikan bersama, tapi line internet lembap cam siput, dat y malas nak update, malah nk tunggu dia loading page blog pun lama, berjanggut menunggu..hehehe, facebook lembap, apatah blog kan….

Tapi kat facebook, sy sentiasa active sepanjang masa…walau sesibuk mana pun, sy tetap akan acktif berfacebook..hehehe…so yg mana lom lagi jadi friend kat facebook saya, sila2 la add saya, ni ID Facebook saya (Khai Riz) , yang mana sudi n ikhlas nak kawan ngn saya la….

Huhu, banyak story ni sebenarnya, tapi tunggu la, nk kumpul lu bahan2 baru ley update haha…….

Lepas travel ke lumut, perak dan pulu pinang, dan hujung minggu ni akan travel ke kelantan plak selama seminggu..hehehe best la plak dapat ke sana sini kan….x la dop terperap je kat kl, kota yg padat dgn penghuni….nak wat camanakan? dah ni kota tempat org mencari rezeki hehehe..sabar je la…

Ok la, apa2 pun sy nk ucap jutaan terima kasih kepada blogger yang selalu singgah dan membaca entry2 saya, walaupun jarang update, tapi banyak entry ni, tu suruh baca entry lama2 dulu habis, baru baca yg baru kan…

sampai disini sahaja untuk kali ni k…insyaAllah akan datang story baru…harap bersabar…

Salam ikhlas dari saya,

KHAI RIZ.