Ini lah Nasibku….hahaha

 

b4after

 

hehe ini lah aku, sebelum dan sekarang ni, ada perbezaan x??

kalau korang nak tahu, gambar sebelum tu, masa umur aku 25 dan gambar yang sekarang ni tu pun umur aku 25 gak. so apa beza nya??? hehehe sama je kan??

apa yang aku nk story kat sini, tentang perubahan aku sebelum dan selepas, ramai yang ty aku apa rahsianya???

Mana ada rahsia apa2 pun hehe….ok la gambar sebelum tu korang nk tahu berat aku berapa??? hehehe berat aku 48 kg jew..ringan giler kan, maintain berat aku dari umur 17 sampai la umur 25, x pernah naik dan x pernah turun.

Tapi bila tgk gambar yang sekarang tu, agak2nya bapa berat aku?? mesti  xjauh bezakan??? ok la aku bagi tau la, beza 17 kg jew….so 48 +17 kg = 65kg, so itu lah berat aku skrang, tapi berbeda kali ni, kali ni dia x turun berat, tapi makin naik..

kalau korang nk tau, ke dua2 baju yang aku pakai tu adalah sama saiz jew…kalau korang nk tau, perubahan ini hanya berlaku dalam tempoh masa yang x lama, hanya 6 bulan sahaja, dlm masa 6 bulan 2, selera makan aku menjadi2, kerja aku nk makan jew, x kira waktu….Alhamdulillah aku bersyukur ke hadrat illahi, kerana selama ni aku makan banyak sekali pun, badan aku tetap x naik2, tapi skrang dah lain…hehehe aku happy sangat2.

perbezaan pada gambar ni juga, pada image aku, masa yg sebelum itu agak cam x terurus je, coz aku masa tu malas nk jaga sangat, maklum la masa tu aku keja as a programmer, so faham2 la kerja nya kan..hehee. tapi Alhamdulillah gak la, aku skunk di dapat jaga penerampilan aku supaya nampak kemas…huhu…

kalau korang tanya aku, aku sendiri x percaya yg tu adalah aku, dalam tahun yang sama semua ni berlaku, segala baju dan seluar2 aku dulu dah x boleh nak pakai lagi dah hehehe..semuanya x muat dah….

rasa ni jer, yang aku nak sampaikan kat korang semua, hehehe t jumpa lagi. assalamualaikum

7 comments:

Suryss said...

byk betul beza, hahaha!!
tapi tetap ensem kann :P

Khairiz said...

sury : yup, abg tetap encem hahaha

leisure and receational teluk batik said...

big tranfomasi la.. cm xcye je..lam mase setahun eh,,ade makan ape2 pil ke

Khairiz said...

mana ada makan pil, just makan nasi biasa jew, lansung xda makan apa2 ubat huhu

shishi.. said...

comel la ble da berisi.. =p...kurus xcomel...

Khairiz said...

shishi : tq ya...

LuNa AzUrA AhMaD said...

Sngt2 berbeza...