Selesai sudah….:)

Hari ini aku di beri peluang untuk menghadiri temuduga di HUKM, walaupun aku tahu latar belakang aku bukan dari bidang perubatan, tetapi hasrat aku nk mencuba sesuatu ilmu yang baru, membuatkan aku sanggup datang.

Alhamdulillah, aku pun da lepas interview, cuma tunggu panggilan sahaja, InsyaAllah jika itu rezeki aku, x kemana nya..

memang lari jauh dari bidang, masa interview tadi pn mereka terkejut, coz sijil2 aku sume berkaitan dengan Dunia IT, tapi aku datng plak mintak kerja Implan, bahagian dewan bedah…hehehe, tapi aku x kesah, semua itu blh dipelajari..

pokoknya kita ada kehendak….dan ada usaha, insyaAllah berjaya..hehehehe….

kenapa aku pilih bidang ni, x takut darah kew? hahaha, soalan tu aku x blh nk jawab skrang,tunggu aku keja dulu baru ley tahu..hehehehe

apa2 pun thanks kat kawan aku yang tolong gtau aku kat sana ada interview tuk jawatan2 yang kekosongan..hehehe..

4 comments:

tomatoo said...

wah mmg lari sgt2 bidang.. tp bagus la berani cuba satu bidang yg lain... jarang orang buat mcm ni.. thumbs up!!

Khairiz said...

tomato : yup betul tu, ramai yg x nk luaskan lg ilmu dn pglman mereka, bg sy, seorang yg suka mencuba sesuatu yg baru dan memberi ilmu yg berguna...

me_nazri said...

sangat berani nak lompat bidang smpai camtu huhu...

pape pn..full of luck okeh...

Khairiz said...

me_nazri : thanks, kerana berani la sanggup, hehehe