Rindunnya :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera kpd blogger sekalian. semoga berada dlm keadaan sihat walfiat....

da lama sangat blog aku ni menyepi, mklum la xda masa plus ngn malas dat y blog aku terbiar macam tu je...

insyaAllah dgn ada iBlog ni akan aku selalu update blog aku ni, byk story yg ingin aku kongsikan ngn korang nih...tp tunggu masa sesuai la ya baru aku story.

Selamat hari raya aidilfitri aku ucapkan masih blm terlambat kerana kita masih lg berada dlm bln yg mulia iaitu bulan syawal..di kesempatan ini aku menyusun 10 ank jari aku memohon keampunan dan kemaafan jika selama aku berblog ni ada yg terkasar bahasa yg buat korang semua x senang hati...biasa la kita mnusia yg x terlepas dri mlkukan kesilapan..

ok la setakat ini dulu la ye,,t kita smbung lain hari...

Assalamualaikum...

2 comments:

RazFiRa said...

slamat kembali ke dunia blog! :)

Khairiz said...

thanks u