Aku Rindu..

P9180147

seriously aku teramat rindu akan sibling ADIWIRA aku nih. Dah lama gila kami semua x lepak sama mcam dulu2 kala, sekarang semua nya dah ada life sendiri dan masing2 ada komitmen masing2…

kami sentiasa berhubung, tapi melalui phone n facebook jew, lau hang out sama2 memang lama kami x kuar sama..hmmmm…

39491_1562433549062_1482052918_31452099_6730242_n

entah la tetiba lak aku terasa nk kuar entry ni pepagi ni, tp aku x leh nk tipu, aku rindu ngn korang semua, teringin nak hang out sama, aku harap one day kita dapat lepak sama lagi. InsyaAllah……

ni gara2 nya, aku bosan tadi tu aku susun balik gambar2 aku, terlampau banyak sangat gambar lam lappy ni, and aku terbuka folder gambar kami, bila tgk gambar ni, tu aku tetiba rasa sedih…

40103_136727163032553_100000858103629_168028_6793315_n

teringat balik kenangan manis ketika bersama ngn diorang nih…hanya gambar saja je la yg boleh buat kenangan kami semua sampai bila2. Aku rindu gelak tawa korang, lawak jenaka korang….

P9170625

dan aku berharap sangat persahabatan kita akan kekal buat selama2nya, walauapa jua sekali pun yang berlaku kita tetap bersama…InsyaAllah, itu harapan aku, aku rasa harapan korang pun sama cam aku….

P9180137

kenangan paling manis apabila kami bercuti bersama2 di kuching sarawak, bercuti di melaka, dan bercuti di pulau pinang..itu la saat yang paling aku x leh lupakan…ketika itu walaupun kami sebusy mana pun, tetap kami dapat bercuti bersama, tetapi kenapa tidak sekarang???

PC180042

sorry entry kali ni banyak pic lak, saje je nak share, senang tuk diorang semua tgk nanti….huhu….lau x suka xpa..x kesah….

DSC02118

P2050566

gambar ni, gambar last kami hangout bersama, masa ni kami di majlis perkahwinan di pulau pinang. 3 hari kami kat sana memang best…walaupun dah 2 kali bercuti di p.pinang, tapi yang kali je ijal dapat follow….

kita orang bukan la x lepak sama, ada, cuma x cukup 5, kekadang lepak ngn ijal je, kekadang lepak ngn zura jew, ewan lak langsung la x dapat nk lepak..bz dia mengalahkan PM la plak huhu..

Tapi x pa la, janji korang masing2 x putus hubungan. korang msg n call pun dah kira ok la, sekurang2nya korang semua x lupa….Bersyukur kehadrat Illahi kerana memberi sahabat seperti mereka ni…..bukan yang lain tu xda, tapi yang ni aku dah anggap macam family dah….aku tau aku pernah kuarkan story aku pasal ni, tapi kali ini aku kuarkan balik, coz aku rindu kat diorang ni..

aku sediakan video ni, korang tgk la k Smile

video ni buat aku sedih je…:(

6 comments:

Adylia Qarissa said...

tengok gambar korang pon dah tau korang memang rapat kan...

jaga hubungan jangan putus...tak jumpa tak lepak sama2 tak jadi masalah sebab sekrang nie teknologi makin canggih...

3g...fesbuk...calling...cuma bila kita hang out sama2 mesti feel dia lain sikit kan..heheee :)

Khairiz said...

yup betul tu, memang kami selalu berhubung, cuma sy rindu nk hangout macam dulu2 lg tu je hehe

anamizu said...

wow! mcm geng power rangers..hehe
segak berbaju MELAYU ;)



luv,
cik ana

♥ MS ♥ said...

semua kiut :D

Khairiz said...

anamizu : tu gambar masa raya tahun lepas yang kami bercuti raya di kuching sarawak

Khairiz said...

MS : tq2 :)