Beristirehat!!!

Aku rasa sudah sampai masanya untuk aku berehat untuk sementara waktu ini, di atas faktor2 kesihatan aku yang x mengizinkan sekarang.
Mana tidaknya masuk hari ni aku dah 3 minggu tidak dapat tidur malam, asyik berjaga je, mengalahkan burung hantu..
jadual aku semua dah lari, jadual makan minum aku, jadual rehat aku, dah hilang entah kemana.
jadi aku ambil keputusan ni tuk stop sementara, bila semua dah ok aku akan kembali lagi k. dan  sementara itu juga aku ingin tumpukan pada kerja aku yang telah lama tertangguh…dari sehari ke sehari..
apa pun terima kasih kerana terus bagi sokongan kepada aku..k. aku rasa entry tuk setakat ni cukup dulu la k, rasa nya banyak lagi entry yang blm di baca lagi hehe…
Panjang umur dan murah rezeki kita jumpa lagi k..bye…Assalamualaikum…Smile

android casino

14 comments:

Nur Liyana Chew said...

pliz t8 care of urself, abg :)

Khairiz said...

thanks liya :) insyaAllah

faizal mohd said...

selamat beristirehat. :)

CikYana(",) said...

Rest cukup2 tau awk
:)

Sunah Sakura said...

uiks, bawak2 berehat jugak k...

TiMbAHiJaU said...

selamat beradu :P haha.rehat pon penting fren :)

niesa said...

laa...baru je singgah...nak berenti dah...

anyway taking care (^_^)

get well soon

yen(toka ziizokukuto) said...

ok broo,,take your time,,

Khairiz said...

Faiza : thanks :)

Khairiz said...

sunah : owk..thanks ya :)

Khairiz said...

Cik Yana : tq awak :)

Khairiz said...

TimbaHijau : yup, that y nk rehat hehe

Khairiz said...

niesa : bkn nk stop selama2nya, dlm sehari je kot hehe

Khairiz said...

yen : ok tq :)