Blog aku tukar baju lagi…

 

Assalamualaikum wbt…

Terlebih dahulu aku mohon maaf, jika ada yang view xdapat blog aku ni, dari pagi tadi aku block jap blog aku nih , bagi mengemaskini , ntah napa aku rasa bosan ngn template sebelum ni,

so aku tukar la yang baru hehe, sambil mempraktiskan lagi coding2 aku…huhu..dengan mengunakan dreamweaver je!!! ….saja je nk wat kelainan, tapi xda pun lain kan?  semua sama je…banyak lagi fucntion yang x boleh guna, masih lagi dalam proses hehehe…

apa2 pun aku mintak kejasama dari korang bagi komen and pendapat k……

6 comments:

Nur Liyana Chew said...

semakin smart :)

Khairiz said...

tq 2...hehhe..byk lg benda nak ubah

Nur Liyana Chew said...

slow slow oke abg :)

♥ MS ♥ said...

gud luck , abang cun ;D

Khairiz said...

Liyana : hehe ok...:)

Khairiz said...

MS : heheh tq :)