Contest DANIEL ADIE : SISPA

banner-contest-adie

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari ini aku ambil kesempatan untuk join contest DANIEL ADIE  yang diberi tajuk SISPA, iaitu “Senyum Ikhlas dan Senyum Palsu”. Yang mana ingin dilampirkan gambar dalam keadaan senyum ikhlas dan senyum palsu. Dan gambar kat bawah tu adalah hasilnya.

Contest ni macam menarik je aku tengok, sebab itu la aku join, kalau korang nk join xda masalah lagi pun tarik tutup tinggal lagi 3 hari lagi, 30hb October 2011.

me

“terkadang senyuman palsu terukir apabila ingin menutupi isi hati yang sebenanrnya, dan menyakinkan orang bahawa ia nya tulus dan mulus serta menyenangkan hati orang lain.”

Seperti mana yang diminta oleh tuan empunya contest, di sini aku tag kan kawan bloggers aku.

1. Nan Chew

2. Oshin

Sekian saja dari aku. Terima kasih kerana menganjurkan contest seperti ini.

4 comments:

emieysandra said...

handsome! *pengsan jap. hee :D

Khairiz said...

sapa yang handsome? hehe

DanieL AdiE said...

Dear Khairiz..

Thanx so much for joining my Contest..

Appreciate it.

All the best!

Khairiz said...

most welcome bro :)