Layan Shisha di Andalus :)

me&daus
Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada blogger semua Smile

Gambar kat atas tu sapa x kenal kan?, tapi ada juga orang yang x kenal dengan si mamat ni hehe, tapi x kesah la..masing2 punya hal…
hari ni dalam sejarah bagi diri aku dan di tahun 2011 ni, yang aku belum lagi dapat lelapkan mata lagi, masih segar lagi adalah…kalau nak kira la, masa aku menaip blog ni dan 25jam aku blm dapat tido lagi.
Pada asalnya memang la plan nak tido dalam kul 9 malam semalam, tapi dapat panggilan si En. Daus Sharil Eli ini, ajak aku melepak. so memandangkan aku pun x dapat juga nak tido, so ikut je la, lagi pun ni da lama x lama x lepak ngn daus ni, ada la dalam 2 minggu je hehehe…
Ye la sejak aku  pindah cheras dan jarang balik umah yang kat Putra Avenue tue, memang jarang la jumpa..lagi pun si daus ni lately dia agak bz sikit…kalau dia free, baru la dia ajak lepak…masa dok sembumbung ngn Si daus ni, hari2 aku tgk muka dia je, kekadang naik jemu gak dibuatnya..hahaha ( sorry daus)….skunk dah ada gate la tuk aku berjumpa….serang pun masih dok sembumbung lagi cuma, aku je jarang balik umah sana, maklum la, xda apa juga lau aku balik pun, masing2 busy ngan keja mana nak ada kat umah sorang2….
IMG_1132 copy
kitaorang x tau nak melepak kemana, so teringin lak nak hisap shisha, da lama x perkena shisha ni, so kitaorang pun pg la ke Andalus, Ampang, gambar yg kat atas tu masa kat andalus la…tapi heran ngn mamat ni, hdphone canggih ada, Galaxy Tab pun ada, tapi masih gak guna nokia tu, katannya senang tuk type mssg, mmng betul pun hdphone nokia tu, x tgk pun xpa masa type msg, x macam phone skunk kan?? semua dah canggih manggih ni…
Walaupun Shisha ni x elok tuk kesihatan, tapi sekali sekala apa salahnya, kan? lain la kalau hari2 hisap shisha tu memang bahaya la….yg jd masalah nya…ajak lepak, tapi masing2 busy ngn phone je..tu la trend skunk, dok berdepan pun bercakap melalui fb..apa nak jadi nih..hahaha..kata kat orang malah aku pun 2 x 5 je ngn diorang ni hehehe….

IMG_1134
kul 10 kitaorang kat sana sampai la kul 1 baru kami balik, dah x da topik dah nak berborak, daus pun ngatuk katanya, nak2 lagi nak balik putra avenue, kira jauh juga la dari KL ni…anyways thanks to all coz sudi melepak ngn aku..haha ayat cm x pernah lepak kan sebelum ni?? hehehe..whatever la huhu..aku layan kepala pening je nih…x tau apa aku type aku x tahu…
DSC00618
haha..ini sapa x kenal kan? abang kepada si daus ni lah..gambar dia x pat nk snap tadi hahaha, atas sebab2 tertentu katanya..huhu, so guna la gambar yang lain…hehehe.
So kami ber 4 je yang melepak semalam, yang lg sorang x dapat nak publish…tu pun atas sebab2 terntu..whatever la..aku x kesah pun dan aku x paksa pun….
Disini saja story aku tuk pepagi buta nih….maaf la kalau ada salah silap typing or hahasa k….

10 comments:

Nur Liyana Chew said...

suka daus <3

normi nieza said...

amboi bkn main lg g melepak yer...haha

anamizu said...

wahh3 ramai JEJAKAs :)



luv,
cik ana

Khairiz said...

liyan : daus je?

Khairiz said...

kak norm haha biasa la anak bujang

Khairiz said...

anamizu : hehehe..ramai erk>

Nur Liyana Chew said...

hikhik..abg juga ^_^

Khairiz said...

liyana : hahaha..tq2...

Fezzy Sha said...

Teringat same2 konvo ngan daus aritu.. Hensem..

Khairiz said...

Fezzy : owh awak konvo sekali ngn daus erk? awak org sarawak kah?