My new blog

 

Assalamualaikum dan Salam sejahtera kepada anda semua…seperti biasa terima kasih kerana sudi singgah blog aku yang x seberapa ni.

Berbalik entry aku kali ini adalah untuk memperkenalkan blog baru aku, eh baru ke, rasa nya dah lama kot, cuma baru nak promote..hehe sebelum ni dok simpan je, x bawa keluar2 pun, dan kali ini aku nak kuarkan, dah berkulat dah sebab simpan lama2..

Ok la blog yang aku maksud kan adalah :

1.  My Gadget – blog ni aku buat saje2 nk share info berkenaan gadget, al maklum la orang sekarang kan gile gadget, betul x? hehehe, lau x betul maaf la ya.

2. TENTANG LELAKI – blog nih aku buat khas tuk share info2 tentang lelaki, korang jangan salah faham plak ya, dengan blog aku ni, blog aku ni sesuai untuk semua lapisan masyarakat dan xda unsur2 18x k…lau nk tau sila ziarah la ya…

untuk apa aku buat blog banyak2 ni? xda apa2 pun saja je suka2, lau korang nk tgk, tgk la aku x paksa hehehe…

aku rasa entry kali ni ni je kot yang aku nk bagi tau, so kita jumpa di next entry k…

No comments: