Otak Bercelaru :(

 

Entah la aku x tau kenapa hari ini otak aku betul2 bercelaru, banyak sangat perkara yang nak aku fikirkan kot…

sampaikan semua benda yang aku nk buat semuanya x menjadi….hati aku menjadi resah dan gelisah, aku sendiri pun x tau kenapa?? xpernah hayat lagi macam ini, entahlah mungkin ini ujian dari Allah swt kot..apa2 pun aku terima dengan hati yang tabah.

seriously aku nak cakap, lately banyak sangat masalah yang menimpa diri aku, sampai kekadang aku sendiri x dapat aku nak hadapi..tapi nak wat camanakan hidup kita mana pernah xda masalah, sentiasa ada masalah kan? ini lah dikatakan ujian dari Allah, sebab Allah berikan ujian ini supaya kita sentiasa mengingati nya, ada sebab kenapa Allah bagi ujian kepada kita semua.

Setiap masalah yang aku hadapi aku x pernah kongsikan ngn orang lain, hanya Allah saja yang tahu, aku suka dengan masalah orang tapi aku x suka citer apa masalah aku, aku x nak orang lain susah kerana aku, aku nak biar aku susah untuk orang lain jew….sapa mau kan tgk kawan2 susah kerana kita? bg aku, aku x mau aku nk kawan2 aku happy je dan aku x nak kawan2 aku sedih…

apa2pun SABAR yang banyak membantu hidup aku…Smile

4 comments:

Nur Liyana Chew said...

be patient, abg. allah sentiasa ada bersama :) abg boleh. chaiyok chaiyok ^_^

Khairiz said...

thanks liyana..insyaAllah :)

Miss Violet Sofia said...

yeahh.. be strong dear. sememangnya dalam hidup ni kita tak pernah boleh kata tak nak pada ujian. cara terbaik adalah belajar dan terus belajar jadi lebih tabah supaya untuk dugaan yang akan datang akan jadi lebih tenang untuk dihadapi.. take care! (^_^)

Khairiz said...

Miss Violet : thanks a lot k..yup seharus nya kita terus belajar n terus belajar dari apa yg telah berlaku...