Salam Jumaat

69843_1653743551755_1482052918_31663679_6499009_n

Assalamualaikum dan salam jumaat kepada semua, mungkin malam ni semua kuar kan? maklum la esokkan cuti, bg yg cuti la, yg kerja tu selamat bertugas la ya…huhu..

Alamak, aku termiss solat jumaat hari ni, coz aku tertido tadi, tambah2 lak ngn hujan tu buat aku x sedar tu, sedar2 aku tgk matahari dah xda, rupanya dah pukul 8 malam hehe, lama gila hari ni aku tido, maklum la malam aku macam siang…siang tido malam berjaga..hehehee…

disebabkan jadual makan dan tidur aku dah tidak lagi teratur, badan aku mula susut balik dah, muka aku pn da nampak kurus balik, berak pun dah turun 5kg dari 64kg…yang ni kena aku maintain balik nih, aku x mau la badan aku kurus macam dulu lagi…cukup la lau dulu angin tiup pun blh terbang, tapi sekarang alhamdulillah lah dah berisi sikit daripada tulang saja tu…

apa yang buat aku bimbang, aku takut penyakit lama aku kembali, kalau boleh aku x nak, cukup la selama ni aku menderita, baru je setahun aku baru rasa erti happy dan selesa…yang x suka nya next monday kena wat check up…tu wat aku russing…tapi aku harap xda apa2 everything ok…Smile ok camna? cam lam gambar kat atas tuh hehehe….

hahaha lupa sebentar kesah di atas, dikesempatan ni aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih pada Abg Ben kerana telah memilih blog TENTANG LELAKI sebagai blog pilihan abg ben, serius lama gila aku x update blog tu, aku tahu ramai yang suka akan blog tu, pada mulanya aku x tahu pun blog aku tu terpilih, semalam aku blog walking aku ternampak la entry 5 blog baru pilihan, so aku tgk la, sekali aku nampak blog aku kat atas sekali…thanks la coz ingatkan saya untuk mengupdate blog TENTANG LELAKI selalu. blog tu banyak info2 tentang lelaki yang mana sesuai dibaca oleh semua org, dan bukan berunsur 18X k Smile.

Apa pun terima kasih x terhingga kepada blogger sekalian kerana telah memberi sokongan ke atas blog saya itu…..

cukup disini dulu merapu aku kali ni, kita jumpa di next entry k.

2 comments:

"Arjunakirana" said...

oooooo ini la tuang punya bolg TENTANG LELAKI... ok2 dah kenal :)

Khairiz said...

kenapa? selama ini tercari2 ke siapa?