Senyum :)

 

aku

Senyum x perlu kata apa2 hehehe…hari ni aku hanya tersenyum je x tau kenapa, nak kata ada something special xda la plak..entah la…senyum je la, coz senyum menandakan kita happy kan?

semalam aku tension so hari ni aku senyum la, sebelum aku mula buat kerja better aku update blog dulu, nanti kan bila dah tension xda idea hehehe..

nak kata masa aku 2 3 hari ni habis dekat my twitter n facabook je…ish2 apa nak jadi, keja bertimbun2….x ley jadi ni aku kena stop jap dalam sehari n fokus pada keja aku je hehe.

Di kesempatan ni aku ingin ucapkan ribuan terima kasih kepada follower blog yang baru, aku ucapkan selamat datang…dan aku nk mintak maaf, aku x sempat nak blog walking or membaca entry korang, if ada komen aku tu maknanya aku baca la, bukan aku x baca semua, aku baca tgk la lam satu atau dua blog dalam sehari, kadang2 tu aku x komen pun aku baca, don’t worry di mana blog yang follow aku, aku akan sentiasa jengguk blog korang k…

apa2 pun thanks again coz sudi singgah ke blog aku yang x seberapa ni, ye la, aku just story about myself je, sebab aku anggap blog ni diari aku, dan ni just nak kongsi2 je..

cam biasa la x suka x apa, xda paksaan k… cukup la ni tuk kali ni , jumpa next entry k….

Assalamualaikum , aku sayang korang semua…hehehe Smile

12 comments:

Nur Liyana said...

syukur lah .. dh kembali senyum ^_^

Khairiz said...

Alhamdulillah, hari tenang sikit jiwa ni hehe...:)

Nur Liyana Chew said...

jgn tensen tensen lg .. hukhuk

Khairiz said...

owk adik abg hehe :)

Nur Liyana Chew said...

gudd .. cm ni la..hikhikk

Khairiz said...

hehehe..ni liyana wat apa je? ada nk komen apa2 pasal blog abg x?

Nur Liyana Chew said...

tengok movie kt lappy je. haaa...nk ckp, mkin maju blog abg. hikhik .. simple je .. suka suka ^^

Khairiz said...

owh ok, so ok la ni, if x ok nk upgrade lagi hehehe

Nur Liyana Chew said...

ala, upgrade la mane yg abg rase oke. perlu d tacap tacap ker... hikhik ^^

Khairiz said...

hehe baik la huhu..thanks ya

Anonymous said...

awk,follow blog kite jfk okeyh...=)

Khairiz said...

ok :)