10 Fakta Tentang Aku

IMG_1578

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

 

Kali ini aku nak kongsikan 10 Fakta tentang diri aku, ni timbulnya idea bila aku dok main tweet tentang #FaktaTentangSaya. Bila kat sana kan laju je, orang boleh baca pun sekejap je la, mungkin dah berpuluh fakta aku bagi kat sana, tapi kat blog aku ni aku nak bagi hanya 10 sahaja…

 

Dan Fakta2 tersebut ada lah :

1. Aku seorang manusia yang biasa, yang suka hidup dalam kesederhanaan dan dalam hidup ini xda lebih dan xda kurang sama macam org lain.

2. Aku seorang yang peramah dan suka berkawan, x kesah la berkawan ngn sapa2 pun, yg peting niat dihati tu ikhlas nak kawan.

3. Aku x suka marah orang sebarangan, dan aku ni bukan seorang yang pemarah or panas baran. tapi panas baran sikit2 tu ada la, tu pun lau kat part2 tententu je la.

4. Aku lebih suka kalau kawan2 sekeliling aku ataupun di laman sosial happy, kerana aku akan turut rasa happy, aku x nk kawan2 aku sedih.

5. Seorang yang suka kan kepada binatang, kerana aku rasa binatang juga perlukan kasih sayang seperti mana macam manusia.

6. Suka melakukan aktiviti2 yang lasak, seperti mendaki gunung ataupun bukit.

7. Suka kepada kedamaian, x suka kepada pergaduhan, kerana pergaduhan ini boleh merugikan hidup kita ja.

8. Paling x suka bila ada orang suka jaga tepi kain orang, baik laki, baik perempuan, boleh dikatakan x gentle la…

9. Tak suka benci atau bermusuh ngn orang, kerana bagi aku xda hak nak benci kat orang, walaupun ada yang buat jahat sekali pun terhadap aku.

10. Aku memang x suka makan semua ikan sungai atau ikan air tawar  dan segala jenis Mee, memang dari kecil aku x makan huhu.

 

Aku rasa cukup la kot 10 fakta tentang diri aku hehe..terpulang la pada yang nk ambil tahu atau x aku xkesah hehe.

sekian dari aku jumpa lagi..Assalamualaikum.

13 comments:

Qarl said...

ok. noted

huhuhuhuhu

rajin plak pg2 buta ni update blog kan?

Khairiz said...

Qarl : hahah memang selalu hari2 macam ni hehe..btw thanks

Mia Liana said...

wahhhh paginya dah update...

ed shokolath said...

huwah !!!!!! nak wat gak la entri mcm ni.. hahahahaha

Reena Kamarudin said...

ok, nnti nak buat jugak lah entri macam ni. huhuhuhu

Reena Kamarudin said...

ok, dah tinggalkan link :-)

jejaka anggun said...

di sini rupanya anda...

Khairiz said...

Mia Liana : hehe..memang selalu camni if dah bosan..thanks ya :)

Khairiz said...

ed shokolath : huhu terpulang idea masing2

Khairiz said...

Reena : thanks ya :)

Khairiz said...

jejaka anggun : yup di sini sy berada hehe

Oshin said...

nak buat jugak la mcm khai hihihi

Khairiz said...

oshin : hahaha kan??? so sila2