AIM 18

images (1)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Terlebih dahulu aku nak mengucapkan Takziah kepada keluarga mangsa kemalangan treler pasir dan bas di behrang yang meragut 4 nyawa, dikatakan tragedi 11.11.11, sama2 kita sedekahkan Al-Fatihah kepada Allahyarham, semoga roh aman dan tenang di sana..ameen.

Ok la, berbalik kepada citer asal hehe…mesti ada sesetengah pihak dan peminat x sabar2 nak nantikan malam Anugerah Industri Muzik yang ke 18, bersiaran langsung dari stadium putra bukit jalil pada malam ni, dan aku rasa ramai juga yang akan menghadiri diri ke sana malam ni, apa2pun kita tunggu dan lihat k.

Orang dok sibuk2 tunggu malam ni, tapi semalam aku dah tersampai kat stadium putra bukit jalil hehe…

IMG_1886

haha artis belum rasmi lagi aku dah rasmi dah hehe, ye la malam ni mana dapat aku nk bergambar kat sini kan? hahaha..buat apa aku datang ke sini semalam? nak tau jap lagi aku g tau hehehe…

IMG_1897

Blue carpert pun aku dah rasmi dulu dah…hehe….

IMG_1902

Aku datang ke sini coz aku nk jumpa kakak ku yang ada kat sana, buat apa aku p jumpa dia, aik x kan xley jumpa kakak kan? hahaha xda la tujuan asal aku datang ke sana semalam sebab nak ambil ni hah….

IMG_1912

ambil tiket je, hehe, ye la nk p ambil petang x berkesempatan, so pg la memalam buta semalam. Dah alang2 ada kat sana semalam, apa lagi ambil peluang la tolong rasmikan hehe…

ok la, sapa2 yang pergi tu, lau jumpa aku or terperasan aku tu, lau nak tegur, tegur la, kalau x nak tegur or nak wat don’t know je pun aku x kesah hehehe….

Jumpa di sana… Assalamualaikum…

6 comments:

Kacang Peace said...

untung laa....

Mia Meymi said...

bestnyee.. hukhuk.. nk pegi jugakkk..:(

hdn952 said...

ok......have nice program..

Khairiz said...

kacang peace : hehe mana ada untung, biasa sahaja

Khairiz said...

mia meymi : memang best hehe..napa x blh join?

Khairiz said...

hdn952 : thanks a lot k...u too :)