Aku Sangat merinduinya….

IMG_0267

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Aku teramat rindu kan ma, abah, adik beradik ku, anak2 buah ku semua..memang perasaan rindu itu x dpt nak di pendam lagi.

Ma n Abah pasti sedih kan abg x balik raya tahun ni? bkn tahun ni ja tiap2 tahun bila raya haji je abg x dapat balik kan? abg pun x tau knp?

Dalam hati ni hanya tuhan saja yang tahu….selama hampir 10 tahun abg dok di perantauan, tapi hy dua kali je abg balik raya haji kan? tu pun masa tahun 2007 dan 2008 je lau x silap.

Bukan x nak balik, ma n abah pun mungkin tahu kan kenapa?, kalau di ikutkan hati ni memang abg nk sangat2 balik..tapi apa kan daya….

Bila abg tengok gambar ni, sayu je hati , kekadang menitis air mata abg bila tgk gambar ma n abah…bukan apa, abg rindu sangat2…

Abg x pernah sesekali lupa pada ma n abah, setiap hari abg akan ingat dan tgk gambar ma n abah setiap kali bagun tido dan nak tido, ingatan abg hanya pada abah dan ma sahaja.

Terima kasih yang x terhingga abg nak ucapakan kepada ma n abah, kerana telah berjaya mendidik abg menjadi seorang manusia yg berguna. Terima kasih juga kerana telah banyak berkorban demi abg selama abg hidup…jasa ma n abah x termampu abg nak balas dengan wang ringgit..sesungguhnya kasih sayang ma n abah x dapat di beli dengan wang ringgit…

Abg tahu mesti di pagi raya ma n abah akan ingat abg kan? anak2 ma n abah yang lain semua dah ada kat kg kan? cuma abg sorang je yg x balik lg tahun ni.

Abg x mampu lagi nak cakap apa….abg betul2 minta maaf kat ma n abah, ampunkanlah segala salah dan silap abg k…mungkin sume ni telah ditakdirkan..abg hanya mampu merancang, tapi Allah sahaja yang dapat menentukannya.

Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada semua …

6 comments:

Nur Eyda said...

emmm....jangan la sedih2..doa dri ibu ngn ayah tuh insyaallah sentiasa ada untuk anak2 nye...cll la selalu...mesti diaorg tak rase kamu berjauhan....

A I Y R A said...

.lex larr ~ sementara jerr kOdd ~

Khairiz said...

Nur Eyda : yup..insyaAllah, tetapi kekadang perasaan tu kita x boleh nk tipu kan?

Khairiz said...

Aiyra : yup memang la rasa sekejap, tapi sy dah lama x balik kg jumpa ibu....:(

jejaka anggun said...

insyaallah, blom ada rezeki...

Khairiz said...

J.A : yup insyaAllah if ada rezeki :)