Anda Tengah Marah ??

 

muka_marah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada pembaca semua…

Eh2 bukan ke entry sblm ni kata nk stop jap…hehehe aku ni bukan blh, selagi ada masa terluang ni aku guna je la kan…

Berbalik pada entry aku, aku nk tanya korang ni, ok bila korang berada di dalam keadaan marah, macamana korang control diri korang atau redhakan kemarahan korang tuh???

Ye la, nak tau juga kan macamana korang control, sebab lain orang lain caranya kan??? kalau bagi aku bila marah aku akan ambil whuduk…insyaAllah marah aku akan redha…

Tapi sekarang aku nak tau jawapan dari korang pula k..x salah kita kongsikan kat sini..ni pun di kira ilmu juga kan????

1 comment:

Oshin said...

bebel sorang-sorang...lepas tu diamkan diri dari orang yg terlibat hihi