Anugerah Blog & Blogger Paling Popular

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari ni aku merajinkan diri lagi untuk join contest, entah la sejak dua menjak ni aku suka nk turut serta x kesah la contest ke segmen ke, aku join aje. Contest kali ni adalah berkenaan ngn Anugerah Blog & Blogger Paling Popular. yang dianjurkan oleh saudara Fixx Mikz.

Aku nak citer sikit pasal blog aku nih, aku bermula berbloging ni pada tahun 2009,atas dasar memang minat dan sebagai satu hobi aku untuk habiskan masa di waktu yang lapang.

Blog aku bermula dengan nama khai riz pada tahun 2009, dan Kisah Hidup Aku pada tahun 2010 dan My Life Story pada tahun 2011, dan insyaAllah aku x tukar nama lagi tuk blog aku nih.

Blog aku ni adalah blog pribadi, di mana aku akan kongsikan sedikit sebanyak tentang kisah hidup aku , melalui blog lah aku rasa tempat yang sesuai untuk aku meluahkan apa yang ada tersimpan didada aku nih.

Niat dan tujuan aku berblog adalah bukan kerana nama, bukan ingin mencari populariti, tetapi hanya sekadar suka-suka sahaja, tidak lebih dari itu.

Khai atau khairiz nama panggilan aku didalam arena berblog ini. dan aku bukan khai Af k, hehe.

kenapa aku suka berblog? kerana aku rasa dengan blog ni aku dapat pelajari macamana untuk menjadi seorang penulis blog yang baik dan dapat bertukar pendapat dengan blogger yang lain, dan juga dapat mempelajari sesuatu yang lebih menarik dengan dunia blog ni, berbanding di laman sosial seperti facebook, myspace, dan twitter.

Aku rasa cukup setakat ini pengenalan blog aku, dan sebelum aku berakhir, aku ingin ucapkan ribuan terima kasih kepada saudara Mixx Mikz kerana memberi peluang untuk aku turut serta dalam kontest ini. Harapan aku xda la nk menang, cuma sekadar untuk berkongsi semata-mata.

Dan kepada blogger lain yang nak join contest ini boleh la klik pada banner di atas tuh k, dan ini dia syarat2 untuk join contest ni :

Dan disini aku nak tag kawan2 blogger aku yang lain :

1. Dunia Emieysandra

2. Oshin

14 comments:

Yasmin ♥ said...

gudluck ! :)

Khairiz said...

Yasmin : thanks :)

Fixx said...

thanks..
sudi join ABBPP 2011
good luck! (^_^)

Khairiz said...

Fixx : my pleasure and thanks :)

mira moshi;D said...

gudluck :)

Khairiz said...

mira : thanks :)

ejulz said...

gud luck..

Khairiz said...

ejulz : thanks :)

normi nieza said...

dkt akak tak link pon..haha

Khairiz said...

akak : hehe ala jgn la majuk, next segment t sy link ok :)

ctk said...

ensemnyer tuan blog ni...goodluck bro! :)

Khairiz said...

ctk : thanks k :)

Mrs & Mr ArMy said...

gO.Od Luck,.hehe
^_^

Khairiz said...

thanks